CONTACT
Als u vragen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen, we helpen u graag. Onze experts zijn 5 werkdagen per week beschikbaar om alle vragen die u heeft te beantwoorden.
Contact: info@bloeimode.nl
We streven ernaar om uw vraag altijd binnen 24 uur te beantwoorden tijdens werkdagen.
PRODUCTEN
U kunt uw e -mailadres achterlaten op de contact pagina. Op deze manier wordt u automatisch op de hoogte gebracht zodra het item weer op voorraad is.
Om het tegoed te verzilveren kunt u de kortingscode toevoegen in het eerste deel van de checkout. Nadat u dit heeft gedaan, wordt de waarde van de bon in mindering gebracht op het aankoopbedrag.
BESTELLINGEN EN BETALING
U kunt betalen met iDeal, Visa, Mastercard, Google Pay, Apple Pay, Diners Club, Discover, Maestro.
U ontvangt direct na het plaatsen van uw bestelling een bestelbevestiging per e-mail. Deze e-mail bevat het bestelnummer (bestaande uit 5 cijfers), besteloverzicht en het verzendadres.
Neem contact op met ons op info@bloeimode.nl zodat wij dit kunnen regelen.
VERZENDEN
Momenteel verzenden wij alleen naar Nederland.
De verzendkosten zijn gratis, deze nemen wij voor onze eigen rekening.
Zodra uw pakket wordt verzonden, sturen we u een e -mail met een track en trace. Hier kunt u de status van uw bestelling vinden en indien nodig de bezorgservice aanvullende instructies verstrekken.
Heb u uw bestelling niet ontvangen? Vervelend om te horen! Na het plaatsen van uw bestelling ontvangt u een bestelbevestiging met het bestelnummer. Uw bestelling wordt binnen 1-2 werkdagen verzonden. Hierna ontvangt u een e -mail met een track en trace om het pakket te volgen. Heeft u deze e -mail niet ontvangen of is de status van uw pakket onduidelijk?
Neem contact met ons op via info@bloeimode.nl Een van onze medewerkers van klantenservice zal onderzoeken wat er is gebeurd en zo snel mogelijk een oplossing bedenken.
RETOURNEREN & RUILEN
Ben je van gedachten veranderd? Dat kan natuurlijk, zodra je binnen uiterlijk 30 dagen na ontvangst van jouw bestelling aangeeft jouw bestelling te willen retourneren dan regelen wij dat het aankoopbedrag binnen 30 dagen na ontvangst van de geretourneerde bestelling wordt teruggestort op jouw rekening. Het product mag geopend worden en gepast en daarna nog steeds worden geretourneerd. Let wel op dat de retourkosten voor jouw eigen rekening komt te staan
Je kunt je bestelling tot en met uiterlijk 30 dagen vanaf de datum van levering gratis omruilen voor een nieuw item. Het product mag geopend worden en gepast en daarna nog steeds worden geretourneerd. De koper betaalt voor de terugzending van het item dat hij/zij wilt omruilen. Het nieuwe item wordt binnen 7 dagen nadat het geretourneerde pakketje is ontvangen naar de klant verzonden.
Heb jij een beschadigd product ontvangen? Stuur ons een foto van de bestelling samen met jouw bestelnummer binnen 30 dagen naar: info@bloeimode.nl en wij zorgen ervoor dat jij een nieuwe item gratis krijgt toegestuurd binnen 7 dagen na ontvangst van de email.
Heb jij een verkeerd product ontvangen? Stuur ons een foto van de bestelling samen met jouw bestelnummer binnen 30 dagen naar: info@bloeimode.nl en wij zorgen ervoor dat jij de juiste bestelling gratis krijgt toegestuurd binnen 7 dagen na ontvangst van de email.
Heb jij het product nooit ontvangen? Stuur ons een email met jouw bestelnummer naar: info@bloeimode.nl en wij zorgen ervoor dat jij de bestelling nogmaals gratis krijgt toegestuurd binnen 7 dagen na ontvangst van de email.
Ben je van gedachten veranderd? Dat kan natuurlijk, zodra je binnen uiterlijk 48 uur na jouw bestelling aangeeft jouw bestelling te willen annuleren dan regelen wij dat het aankoopbedrag binnen 30 dagen na ontvangst van de annulering wordt teruggestort op jouw rekening.